A Jó, a Rossz és a Csirke: itt a szezon legmenőbb karácsonyi reklámja
Reméljük, Morricone is elégedett.
Reméljük, Morricone is elégedett.
Politikai kampánynak ítélték egy brit áruházlánc karácsonyi reklámját, amely egy cuki orangutánfigurával szólal fel az esőerdők pusztítása ellen.
Sztárok, csillogás és rengeteg trükk a H&M hirdetésében.
A mackócsalád a londoni Heathtrow repülőtér tavalyi karácsonyi reklámjában mutatkozott be. Az idei ünnepi kisfilmből az derül ki, hogyan ismerkedett meg a két főszereplő.
A szellemes és érzelmes karácsonyi reklámok nagyágyúja, a John Lewis brit áruházlánc idén sem hazudtolta meg magát, a szörnyecskével barátkozó kisfiúról szóló filmet is sokszor fogjuk még megnézni.
A mese egy állhatatos kislányról szól, aki megkapja jutalmát.
Még egy sárgarépának is lehetnek érzései. Kevin hősként veti magát az elszabadult zöldborsószemek elé, hogy megmentse a muffinok tetején olvasgató répalányt, Katie-t.
A verseny hivatalosan is elindult!
Szőrös állatok, szomorú szemű rokonok és titkos receptünk a tökéletes karácsonyi reklámhoz.
Aki átélte már az első randevú izgalmait, az érteni fogja a kisfiú érzéseit is.
Megjelenik benne az iPhone, de az csak egy eszköz: az üzenet a lényeg az Apple fantasztikus karácsonyi reklámjában.
Az Alzheimer-kór megelőzését segítő kutatást népszerűsíti a videó.
Már javában pörög az áruházak kínálatának karácsonyi eszközökkel, kiegészítőkkel való feltöltése. A kreativitás pedig ilyenkor nem ismer határokat, sokszor a jó ízlés sem tartja vissza a design szakembereket attól, hogy a vásárlók figyelmét felkeltő termékkel rukkoljanak elő. Az IKEA-nál – akarata ellenére – most egy kis rejtvényt is bekerült egy termékbe.
A Pornhub is elkészítette a maga ünnepi hirdetését, és ahogy az illik, ebben a reklámban is a szeretet győz.
A brit Sainsbury's áruházlánc sem sokáig tétlenkedett, és bedobta a korábbi John Lewis-reklám idei legnagyobb riválisát. A kisfilmben egy macska majdnem tönkreteszi egy család karácsonyát, de aztán nem marad el a happy end.
Százból egy mondja azt, hogy nagy hatással van rá a hirdetés.
Szinte minden évben van olyan reklám, amely kiborítja a fél világot. Most a Coca-Cola haragította magára Mexikó nagy részét. Vajon mit gondoltak a cégek szakemberei, amikor ezeket a reklámokat – amúgy általában elég hosszadalmas és többlépcsős folyamaton - jóváhagyták?
A német vasúttársaság is megnézte az EDEKA nagypapás karácsonyi filmjét és a saját javára fordította azt.
Kissé morbid karácsonyi reklámmal rukkolt elő a német EDEKA áruházlánc.
Már jó ideje műfaj a műfajon belül a karácsonyi reklámszpot, minden, magára valamit is adó világcég előállít ilyet. November elején a fél világ lerágja a körmét, vajon milyen filmmel jön ki például a John Lewis áruházlánc, aztán napokig lehet felitatni a könnyeket. A karácsonyi reklámszpotok legfőbb jellemzője a szirup, a giccs, az érzelgősség – mikor kevésbé, mikor túlcsordulva, idén inkább az utóbbival próbálkoztak a kreatívok. Vannak persze e trenddel szembemenő filmecskék is bőven, azok a szellemesebbek. Nézegessen karácsonyi (nemcsak) giccsfilmeket!